Subject: Statistika
From: "Raul Kask" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 11:59:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas on andmeid selle kohta kui suurel hulgal inimestel Eesti on
kopsutolmlemisest tekkinud tüsistusi – pean silmas kutsehaigusi mis on
tekkinud ehitusel või kivitööstuse tekkinud tolmu sisse hingamisel –
näiteks silikoos

Lugupidamisega / Best regards

Raul Kask

Müügikonsultant

Husqvarna Eesti OÜ

Mobiil :    +372 5890 9252

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Husqvarna Eesti OÜ

Valdeku 132, 11216, Tallinn, Estonia

www.husqvarnagroup.com

The information in this email may be confidential and/or legally
privileged. It has been sent for the sole use of the intended
recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly
prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this
email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received
this email in error, please contact the sender by reply email and destroy
all copies of the original message. Please also be advised that emails are
not a secure form for communication, and may contain errors.